وقتی درمان ارتودنسی شروع میشود و برای اولین بار سیم کشی ارتودنسی (سیم استیل ارتودنسی-سیم نی تی ارتودنسی)در دهان شما گذاشته میشود،متوجه میشود که سیم کشی در تماس با گونه ها،لبها و زبانتان قرار میگیرد.چند روز زمان می برد تا با این احساس سازگاری یابید.در دوره ی درمان ارتودنسی باید لبهایتان را به طور مکرر چرب نگه دارید. و با مشورت پزشک معالج حتما از موم ارتودنسی برای پوشش براکتها و محافظت از لبها و فضای داخلی دهانتان استفاده نمایید.

 استفاده از موم ارتودنسی باعث میشود آسیب کمتری به لبها و دیواره داخلی دهان و زبانتان وارد شود.

در شکل زیر مراحل انجام درمان ارتودنسی به صورت کامل و دقیق بیان شده است. و با مطالعه آن میتوانید تصویر واضحی از درمان ارتودنسی پیدا نمایید.

قیمت موم ارتودنسی:

بیماران عزیز میتوانند موم ارتودنسی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت از طریق سایت دندامین تهیه نمایند.با خرید موم ارتودنسی از مجموعه دندامین نگران کیفیت و قیمت آن نباشید.زیرا کارشناسان مجموعه از ابتدا  تا انتها فرایند خرید و تحویل محصول همراه شما هستند.


چند ساعت بعد از اولین جلسه ارتودنسی،احساس درد در دندانها خواهید کرد.همچنین وقتی روی چیزی گاز میگیرید،دندانهایتان حساس به نظر میرسند.درست همانند موقعی که ورزش طولانی در باشگاه انجام می دهیدو پس از آن بدن تان دردناک می شود.دندانهایتان بعد از افزایش فعالیت سیم ها (سیم استیل ارتودنسی و سیم نی تی ارتودنسی)دردناک می شوند.

درد و ناراحتی برای چند روز تا یک هفته (گاهی طولانی تر )باقی می ماند.این مسئله بین افراد مختلف متفاوت است.

بایستی صبور باشید و به لبها و دندانهایتان زمان بدهید تا باسیم کشی تطابق پیدا کنند.

لبهایتان به زودی سازگاری می یابند ، و دندانهایتان به افزایش حرکت عادت می کنند.همانگونه که پیش تر گفته شد بهتر است با مشورت پزشک از موم ارتودنسی برای پوشاندن براکتهای ارتودنسی و محافظت از لبها و دهانتان استفاده نمایید.

خرید موم ارتودنسی:

برای خرید موم ارتودنسی می توانید محصول موم ارتودنسی را در صفحه اول از گروه ارتودنسی یافته و سپس انتخاب و یا از قسمت جستجوی سایت دندامین جستجو نمایید.

مسکنها بروفن دار و استامینوفن درد و ناراحتی را طی دوره کاهش خواهند داد.فراموش نشود که مصرف هرگونه دارو و مسکن باید حتما با نظر پزشک معالج باشد.

راهنمایی:هرچیز نرم و خنک همانند اسوتی میوه یا میلک شیک برای دندانهای ارتودنسی شده دردناک،فوق العاده است.