پشتیبانی 09906996711
ورود به حساب کاربری

فیس بو ارتودنسی

فیس بو ارتودنسی - هلال T.S.H

از {{model.count}}
انتخاب سایز بدون لوپ:
سایز بدون لوپ را انتخاب کنید.
انتخاب سایز لوپ دار:
سایز لوپ دار را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات فیس بو(Face Bows) ارتودنسی: -اصالت کالا:اصل -شرکت سازنده/ برند: - هلال T.S.H/توسعه صنعت هلال ت... -کشور سازنده:ایران - دارای انواع:لوپ دارسایز 83 و 90 و 97 و 104 و 111... -بدون لوپ :سایز بزرگ و سایز کوچک
فروشنده فروشنده: دندامین
آماده ارسال ناموجود
295,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فیس بو ارتودنسی شرکت سازنده/ برند:توسعه صنعت هلال تهران-    کشور سازنده:ایران   - دارای انواع:لوپ دارسایز 83 و 90 و 97 و 104 و 111 میلیمتری-بدون لوپ :سایز بزرگ و سایز کوچک

محصولات مرتبط

فیس بو(Face Bows)یک ابزار ارتودنسی است که برای درمان بیماران با نیاز به تصحیح وضعیت فک و دندان به کار می‌رود. این ابزار، به خصوص در درمان ناهنجاری‌های فکی و اختلالات (occlusion) موثر است.  فیس بو عمدتاً از دو بخش تشکیل شده است: قسمت خارجی: این قسمت از فیس بو از جنس فلزی است و دور سر بیمار قرار می‌گیرد. در این بخش، دو عدد قلاب وجود دارد که به براکت‌های قرار گرفته روی دندان‌های عقبی (مولرها) متصل می‌شوند.

قسمت داخلی: این قسمت از فیس بو داخل دهان بیمار قرار می‌گیرد و به وسیله‌ی یک قفل ویژه به قسمت خارجی متصل می‌شود. هدف اصلی استفاده از فیس بو ، ایجاد تغییرات موثر در موقعیت فک بالا و پایین است، به طوری که به تدریج به یک عضوضعیت بهینه برسد. این ابزار معمولاً به همراه دستگاه‌های ارتودنسی دیگر مانند تقوی‌های هد گیر (headgear) استفاده می‌شود. استفاده از فیس بو باید تحت نظر متخصص ارتودنسی صورت گیرد، زیرا نیاز به تنظیم دقیق و بر اساس نیازهای هر بیمار دارد استفاده از فیس بو در برخی موارد خاص که نیاز به تصحیح موقعیت فک و دندان وجود دارد، توصیه می‌شود. در این موارد، پزشک ارتودنسی به بیمار طرح درمانی مناسب ارائه می‌دهد.

در فیس بو دنتاروم بخش های بیرونی و درونی آن با لحیم لیزری به هم متصل شده ­اند که در برابر شکستگی مقاوم است.

فیس بو در سایزها و اندازه های گوناگون وجود دارد، به طوری که تفاوت در اندازه فیس بوها با تفاوت در رنگ آن مشخص می­ گردد.

نکته ایمنی

facebow باید همیشه با هدگیر و نک بند همراه با ماژول های ایمنی استفاده گردد

 

1-تصحیح اختلالات اوکلوژن(occlusion): فیس بو به عنوان یکی از روش‌های موثر در درمان اختلالات اوکلوژن به کار می‌رود و موجب بهبود تماس بین دندان‌های فک بالا و پایین می‌شود.

2-بهبود عضوضعیت فکی: این ابزار در تصحیح موقعیت فک بالا و پایین که در برخی موارد به دلیل عوامل وراثتی یا عادات بد مانند جویدن انگشت به وجود می‌آید، موثر است.

3-بهبود زیبایی چهره: با تصحیح موقعیت فک و دندان، ظاهر چهره نیز بهبود می‌یابد و این مسئله می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس بیماران کمک کند.

4-کاهش خطر ابتلا به مشکلات دندانی: تصحیح موقعیت دندان‌ها و فک می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به مشکلات دندانی مانند پوسیدگی دندان و بیماری‌های لثه کمک کند. معمولاً، مدت زمان درمان با استفاده از فیس بو به شرایط بیمار بستگی دارد و ممکن است از چند ماه تا چند سال به طول بیانجامد. 

دندامین  فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی معتبری است که دارای اینماد و درگاهای امن پرداخت مجهز به سرویسهای استرداد وجه در صورت لغو خرید و تضمین ارسال کالا می باشد که می تواند سفارش شما دندانپزشکان محترم را در سریع ترین حالت ممکن به هر نقطه از ایران فرستاده و به دست شما برساند. اما در  دندامین می توانید خرید خود را به روش های متنوعی انجام دهید تا به این صورت بتوانید آسان ترین و مطمئن ترین روش را برای خود انتخاب کنید.

برای مثال یکی از این روش ها این است که محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و با ورود به پنل کاربری خود خرید را نیز تکمیل نمایید. توجه داشته باشید که در این روش می توانید با استفاده از درگاه پرداختی امن سایت هزینه دستگاه را پرداخت کرده و این کار را با خیالی آسوده انجام دهید. اما به خاطر داشته باشید که شما همیشه می توانید با شماره های 09906996711 و 02166909587  دندامین تماس حاصل کرده و دستگاه مدنظر خود را به صورت تلفنی سفارش دهید

مشخصات فیس بو(Face Bows) ارتودنسی
-اصالت کالا:اصل
-شرکت سازنده/ برند: - هلال T.S.H/توسعه صنعت هلال تهران
-کشور سازنده:ایران
- دارای انواع:لوپ دارسایز 83 و 90 و 97 و 104 و 111 میلیمتری
-بدون لوپ :سایز بزرگ و سایز کوچک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...