پشتیبانی 09906996711
ورود به حساب کاربری

دستکش لاتکس بدون پودر «اپی پرفکت»

اپی پرفکت

از {{model.count}}
انتخاب سایز:
سایز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس :: لاتکس لاستیکی طبیعی
فروشنده فروشنده: دندامین
آماده ارسال ناموجود
165,900 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دستکش لاتکس بدون پودر اوپی پرفکت

دستکش مناسب برای فعالیت‌های بهداشتی و پزشکی در تسلط هنگام کار، نقشی مهم و کلیدی را ایفا می کند.

دستکش لاتکس Op perfect شرکت حریر حاوی لاتکس درجه یک با خاصیت کشسانی بالا است که به راحتی پوشیده می‌شود. دستکش‌های‌ لاتکس مقاومت کشسانی زیادی دارند به آسانی سوراخ نمی‌شوند. دستکش لاتکس بدون پودر حریر، مانع انتقال آلودگی می‌شود و مقاومت خوبی مقابل اسید، باز و حرارت دارد. دستکش لاتکس بدون پودر اوپی پرفکت در سه سایز مختلف وجود دارد.


کاربردها و ویژگی ها :

دستکش لاتکس بدون پودر شرکت حریر در بسته بندی ۵۰ و ۱۰۰ عددی عرضه می‌شود. این دستکش ها به صورت ۵۰ جفت و تعداد ۱۰ بسته در کارتن یعنی ۵۰۰ جفت هم موجود است. از این دستکش بعنوان دستکش معاینه نیز نام برده می‌شود چون در مقایسه با سایر دستکش ها، در مقابل بسیاری از بیماری ها مقابله می‌کند.

دستکش لاتکس Op perfect شرکت حریر در بیمارستان، مطب، درمانگاه و دندانپزشکی ها بسیار پرکاربرد است. در حال حاضر که در شرایط شیوع پیک پنجم شیوع ویروس کوید ۱۹ یا کرونا و گونه دلتای آن هستیم، کارمندان، رانندگان، فروشنده‌ها و آرایشگرها می‌توانند از دستکش لاتکس بدون پودر اوپی پرفکت شرکت حریر استفاده کنند. این دستکش‌ها غیر استریل و یک بار مصرف هستند.

ویژگی‌های دستکش لاتکس Op perfect شرکت حریر :

ضخامت کمتر برای حساسیت لمسی عالی

لاتکس لاستیکی طبیعی

غیر استریل، یکبار مصرف

مناسب برای اهداف پزشکی عمومی

اندازه ها: XS ، S ، M ، L

زیست تخریب پذیر و سازگار با محیط زیست

مزایای دستکش اوپی پرفکت :

دستکش معاینه لاتکس بدون پودر حریر برای استفاده طولانی مدت مناسب و بدون رطوبت و خشک است. این دستکش ها استحکام کششی بالا دارند و از عفونت بدن بیمار و فرد جراح جلوگیری می کنند. این دستکش‌های سفید برای کارهای پزشکی، مقاوم مقابل خون و سایر مایعات بدن و همچنین باکتری ها، قارچ ها و سایر عوامل زیستی مضر است.

جنس :
لاتکس لاستیکی طبیعی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...