پشتیبانی 09906996711
ورود به حساب کاربری

آل باند یونیورسال بیسکو Bisco ALL BOND UNIVERSAL

آل باند بیسکو Bisco- ALL BOND UNIVERSAL

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • خصوصیات و مزایا آل باند بیسکو Bisco- ALL BOND UNIVERSAL: ترمیم های مستقیم و غیر مستقیم قدرت پیوند بالا به تمام سوبسترا های ترمیم غیر مستق... سازگار با کامپوزیت های لایت کیور، سلف کیور و دوال... بدون ایجاد حساسیت پس از ترمیم ضخامت کم مورد استفاده: کمتر از 10 میکرون بدون نیاز افزودن اکتیواتور بدون نیاز به نگهداری در یخچال دارای مونومر MDP دارای اسیدیته ی ملایم : حدود 3.2
فروشنده فروشنده: دندامین
آماده ارسال ناموجود
3,564,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آل باند یونیورسال با حجم 4 میلی لیتر و به صورت تک بطری می باشد-ساخت: کمپانی Bisco آمریکا-نسل: یونیورسال قیمت خریدموادولوازم دندانپزشکی

محصولات مرتبط

  • آل باند بیسکو Bisco- ALL BOND UNIVERSAL
  • ALL BOND UNIVERSAL چهار میلی لیتر و به صورت تک بطری می باشد.
  • توسط این باندینگ نسل یونیورسال می توانید یکی از تکنیک های Etching را انتخاب نمائید .
  • (Total Etch – Self Etch – Selective Etch) All Bond Universal ، تنها باندینگ یونیورسال موجود در بازار می باشد که به واسطه بالانس شیمیایی عالی ، PH معادل 3.2 بدون اکتیواتور با تمام مواد Light cure و Dual cured و self cured کاملا Compatible می باشد .
  • آل باند یونیورسال باندی برتر در کلیه ترمیم ها ، اعم از مستقیم و غیر مستقیم از نسل باندهای یونیورسال این باند نسل یونیورسال قبل از لایت ، بسیار آبدوست و بعد از لایت 100% آبگریز می باشد که باعث افزایش کیفیت باند و سیل بهتر در باندهای نسل یونیورسال شود .
  • حلال این باندینگ یونیورسال با توجه به تکنولوژی تیگزو تروپیک که پتنت آن به نام شرکت بیسکو به ثبت رسیده ، بر پایه اتانول-آب می باشد که باعث می شود این باند نسل یونیورسال هم به دنتین و هم به انمل تراشیده و تراش خورده باند بسیار قوی بدهد.
  • آل باند یونیورسال ، پدیده باندهای نسل یونیورسال دارای منومر MDP بوده که دوام بی نظیری را در باند به مواد زیرکونیا ، آلومینا و تمامی فلزات ، حتی نسبت به باندینگ های 2 بطری دارا می باشد .
  • منومر MDP موجود در این باندینگ یونیورسال به دلیل داشتن یک گروه فسفات ، باعث باند شیمیایی با کلسیم هیدروکسی آپاتیت و همچنین داشتن یک گروه متاکریلات ، که با منومرهای داخل این باندینگ یونیورسال پلیمریزه می شود ، باعث ایجاد پلی شیمیایی بین بخش های آلی و معدنی دندان و ماتریکس پلیمری می شود که نتیجه کار این باندینگ یونیورسال هم باند شیمیایی و هم گیر میکرومکانیکال می باشد

باند یونیورسال بیسکو All Bond Universal اولین باندیست که واقعا اچ و پرایمر و باند را در خود جای داده است. این باند، باندیست بر پایه اتانول-آب که هم به دنتین و هم به انامل تراشیده شده و تراش نخورده می چسبد. برخلاف سایر باندینگ ها تک بطری، All Bond Universal برای استفاده در ترمیم های مستقیم و غیر مستقیم طراحی شده است بطوریکه به تمام سوبسترا های ترمیم غیر مستقیم چسبیده و با تمام کامپوزیت ها و سمانهای رزینی بدون افزودن اکتیواتور سازگاری دارد. ABU ترکیبی مطمئن برای استفاده روزمره است.

دلیل یونیورسال بودن این باندها سه حالت سلف اچ – توتال اچ و سلکتیو اچ بودن در هنگام کارکردن است. حالت توتال اچ وقتی است که دنتین و انامل را اچ کنید و بعد باند را استفاده و کیور کنید.

حالت سلکتیو اچ وقتی است که فقط انامل را اچ کنید و دیگر دنتین را اچ نکنید. این باند چون باند سلف اچی است می تواند دنتین و انامل را اچ بکند.

حالت بعد سلف اچ است. یعنی نه انامل و نه دنتین را اچ نکنید. باند بخاطر خاصیت اسیدی که دارد می تواند اچینگ را خودش انجام دهد و شما را از اچ بی نیاز کند که مهم ترین تفاوت باند یونیورسال با باندهای نسل 7 است.

فرق دیگر آن دارا بودن مونومر MDP در داخل این باند است که باعث استحکام خیلی زیاد به فلزات و زیرکونیا و همین طور سرامیک ها می شود.

معمولا داخل آنها سایلن هم است که باعث افزایش استحکام باند به سرامیک ها می شود.

PH این باند بیشتر از سه است. هنگامی که PH بیشتر از سه باشد خاصیت اسیدی نسبت به باندهای اسیدی کمتر می شود و می‌توانید با مواد ترمیمی سلف-دوال و لایت کیور استفاده کنید

اگر خاصیت اسیدی زیاد باشد با مواد دوال کیور قابل استفاده و سازگار نیستند.

خاصیت دیگر این باند این است که قبل از مصرف حالت آب دوست (شبیه به باند نسل 5) و بعد از کیور کاملا آبگریز می شوند و مانع تشکیل واترتری و جذب ثانویه آب می شوند.

قدرت اتصال به دنتین این باند در حالت توتال اچ 42.5 مگاپاسکال است که عدد بسیار قابل قبولی است. در حالت سلف اچ به دنتین با قدرت 36.9 مگاپاسکال می چسبد.

اما در حالت مینای تراش خورده در حالت توتال اچ قدرت 38 مگاپاسکال و در حالت سلف اچ 26.2 مگاپاسکال است.

در مینای تراش نخورده (مینای سفت که منشور مینایی خیلی قابل دسترس نیستن) در حالت توتال اچ 31 مگاپاسکال و در حالت سلف اچ 19 مگاپاسکال قدرت اتصال باند است.

برای انواع ترمیم ها، چسباندن اینله و آنله و سایر مواد حتی چسباندن لمینت ها هم می توانید از این باندها استفاده کنید.

 

دندامین  فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی معتبری است که دارای اینماد و درگاهای امن پرداخت مجهز به سرویسهای استرداد وجه در صورت لغو خرید و تضمین ارسال کالا می باشد که می تواند سفارش شما دندانپزشکان محترم را در سریع ترین حالت ممکن به هر نقطه از ایران فرستاده و به دست شما برساند. اما در  دندامین می توانید خرید خود را به روش های متنوعی انجام دهید تا به این صورت بتوانید آسان ترین و مطمئن ترین روش را برای خود انتخاب کنید.

برای مثال یکی از این روش ها این است که محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و با ورود به پنل کاربری خود خرید را نیز تکمیل نمایید. توجه داشته باشید که در این روش می توانید با استفاده از درگاه پرداختی امن سایت هزینه دستگاه را پرداخت کرده و این کار را با خیالی آسوده انجام دهید. اما به خاطر داشته باشید که شما همیشه می توانید با شماره های 09906996711 و 02166909587  دندامین تماس حاصل کرده و دستگاه مدنظر خود را به صورت تلفنی سفارش دهید

خصوصیات و مزایا آل باند بیسکو Bisco- ALL BOND UNIVERSAL
ترمیم های مستقیم و غیر مستقیم
قدرت پیوند بالا به تمام سوبسترا های ترمیم غیر مستقیم: فلز، گلاس سرامیک، زیرکونیا، آلومینا،پرسلن و لیتیم دی سیلیکات
سازگار با کامپوزیت های لایت کیور، سلف کیور و دوال کیور
بدون ایجاد حساسیت پس از ترمیم
ضخامت کم مورد استفاده: کمتر از 10 میکرون
بدون نیاز افزودن اکتیواتور
بدون نیاز به نگهداری در یخچال
دارای مونومر MDP
دارای اسیدیته ی ملایم : حدود 3.2

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...