پشتیبانی 09906996711
ورود به حساب کاربری

گان تک بیمار

گان تک بیمار

از {{model.count}}
انتخاب گرماژ:
گرماژ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند :: دندامین
  • .: ضد حساسیت
فروشنده فروشنده: دندامین
آماده ارسال ناموجود
10,250 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

لباس اتاق عمل بیمار یا گان بیمار

این لباس ها که به صورت یکبار مصرف تهیه میشود. جهت انجام معاینات و عمل جراحی مورد استفاده قرار میگیرد. این لباس ها از پارچه های نبافته یا همان اسپان باند تهیه میشود. در انتخاب پارچه گان بیمار به نحوی عمل شده که در عین حال که سبکی و راحتی را برای بیمار به ارمغان آورد، از بدن نما بودن هم برای حفظ راحتی بیمار جلوگیری کند.

تهیه شده با پارچه بافتینه 

ضد حساسیت

برند دندامین

گان بیمار یکبار مصرف

گان بیمار مدلی از لباس بیمار است که توسط بیمار در تمامی بخش های بیمارستان ها، CCU، ICU، اتاق های عمل و رادیولوژی استفاده می شود. گان ها به طور کلی به دو دسته گان های یکبار مصرف و قابل استفاده مجدد تقسیم می شوند. گان ها یکبار مصرف نبافته هستند و گان ها قابل استفاده مجدد از پنبه، پلی استر و ویسکوز ساخته می‌شوند که هر دو در اندازه‌های مختلف موجود هستند. گان ها یکبار مصرف از پارچه‌های اسپان‌باند ساخته می‌شوند. سلولز و مواد طبیعی تهیه می‌شود که باعث جذب بیشتر ترشحات (خون) می‌شود از بدن بیمار دفع می شوند و با جذب ترشحات، بوی بدی تولید نمی کند و مزاحمتی برای بیمار و اطرافیانش ایجاد نمی کند. در اینجا نمونه ای از گان ها را با نام گان یکبار مصرف 50 گرمی بیمار معرفی می کنیم که وزن آن 50 گرم است. پنبه به کار رفته در پارچه این لباس باعث می شود هوا به خوبی از آن عبور کند و از تعریق بیمار جلوگیری می کند. این نوع گان بیمار به طول 1.10-1.20 متر و طول شلوار آن 1 متر است که مناسب و قابل استفاده با هر سایزی است. گان یکبار مصرف بیمار 50 گرمی دارای دو مدل زنانه و مردانه می باشد که بیمارستان ها مدل زنانه را به رنگ صورتی و مدل مردانه را به رنگ آبی سفارش می دهند.

از گان بیمار در سالن های زیبایی و آرایشی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ گان بیمار به سه رنگ آبی ، صورتی و سبز تولید می شود و علت کاربرد این سه رنگ به خاطر این می باشد که باعث تقویت  دید جراح  نسبت به اشیا  قرمز(خون و ترشحات) می شود.

گان یکبار مصرف

طبق نظر روان شناسان رنگ آبی آرامش و امنیت را برای بیمار آقا به وجود می آورد و رنگ صورتی باعث شاداب شدن خانم ها و همچنین رفع خستگی آنان می گردد گان بیمار مذکور نیازی به شست و شو ندارد زیرا به صورت یکبار مصرف تولید می شود که این امر در پیشگیری از انتقال عفونت بسیار تاثیرگذار می باشد این لباس دارای ویژگی چند بار استریلیزاسیون می باشد به همین علت نیازی به سرمایه گذاری در دستگاه های استریلیزاسیون برای آن وجود ندارد و یکبار مصرف بودن آن بیمارستان را از تقبل کردن هزینه هایی همچون هزینه استفاده از برق، آب، مواد شوینده و شیمیایی که در فرایند شست و شو و استریل کردن مورد استفاده قرار می گیرند بی نیاز می کند همچنین نیازی نیست تا افرادی نیز برای این منظور ( شست و شو ) به کار گمارده شوند. همه بیماران حتی بیماران سالمند با پوشیدن گان بیمار یکبار مصرف 50 گرمی به دلیل اینکه به طور آزاد بر روی بدن بیمار قرار می گیرد کاملا احساس راحتی می کنند

برند :
دندامین
.
ضد حساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...